Škola v přírodě- Čtvrtek

3. června 2014 v 23:31 | Ombre |  Deníček
Ráno jsme se vzbudily samy. Pořád pršelo :( Pršelo tak moc, že prý ta řeka přetekla. Byla mnohem plnější a i proud mnohem rychlejší. Kdybychom šly tu kůru zkoušet dnes tak by do holinek zateklo sotva bychom tam vešly a ještě by nás to strhlo.
Po snídani jsme šli do místnůstky. Dneska jsme měli jít na celodenní výlet, takže učitelky počkají do 10 jestli se déšť aspoň nezmírní. Ať prší!
Bohužel se to trochu zmírnilo takže celodenní výlet čeká! Ale nepůjdeme 13 km jak jsme měli, ale půjdeme 2 km do Ostrovce, vlakem dojedeme do Písku, vlakem zpátky a 2 km zase zpět.
Tak jsme tedy šli do Ostrovce, kterým jsme prošli na nádraží, no spíš k takovému domečku, do kterého nešlo jít. Vedle něj byla jenom boudička plná odpadků s jednou lavičkou. Museli jsme tam čekat 45 minut a byla pěkná kosa. Já osobně jsem mrzla. Pak konečně přijel osobáček, takovýten moderní s krásným velkým záchodem na tlačítka a hlavně, HLAVNĚ s topením. Dojeli jsme do Písku a šli do restaurace, kde nám učitelky všem koupily palačinky a malinovku. Oboje bylo úžasný :3
Pak jsme měli půl hodiny rozchod a já si šla s kámoškou koupit turistický vizitky, a dvě kámošky si prostě musely jít koupit Bubble tea- čaj s příchutí jakou si vyberete, do kterého vám dají kuličky plné šťávy praskající v puse. Je to fajn, ale za 60 Kč?! To jsem si řekla, že si doma uvařím čaj a dám si do něj bezpeckaté hroznové kuličky...
Potom už jsme šli ke kamennému mostu, za kterým jsou ty známé pískové sochy. Pak jsme šli do cukrárny, kde jsem i koupila loupák, který jsem hned snědla a koláček, který jsem si nechala na pátek do autobusu.
Šli jsme zase na vlak a čekali jenom půl hodiny, tentokrát uvnitř na lavičce :3
Dojeli jsme zpátky, šli z Ostrovce zpátky a já se hned převlíkla, protože pořád pršelo a nateklo mi do bot. Miluju ten pocit, když přijdu z děště a převléknu se do suchého :)))
Šli jsme na večeři a pak do místnůstky, kde jsme dostaly dárečky za to, že jsme včera večer vyřešily ty kartičky jako první (a taky jediný). Učitelka asi počítala s tím, že to vyřeší holky a tak koupila balzámy na rty a vějíř. Na mě zbyl ten vějíř, i když balzám vážně potřebuju, ale i ten vějíř je moc krásný :) A taky nám dala křupky :D Křupková válka ještě neskončila!
Třeťáci měli v místnůstce diskotéku a my jsme myslím hráli fotbálek atd. a pak jsme byly v pokoji.
V noci jsme si zase vzaly tyčinky a dvě se nám podařilo zase roztrhnout takže jsme tím pokapaly celou podlahu a byla to ještě hezčí galaxie než v pondělí. Dělaly jsme takový bordel, že za námi přišla učitelka a já si jen pomyslela, že to bude strašnej průšvih, ale jí se ta galaxie na naší podlaze tak líbila, že dokonce přivedla i ostatní učitelky aby se podívaly :D
Po pořádné svačince jsme šly spát...

Tak to je všechno ze školy v přírodě (v pátek jsme jenom balili a uklízeli), asi to byla chvilkama nuda, ale já prostě chtěla napsat všechno :)

Dobrou noc ;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.